Let it go

这是一首歌
Let it go
来自 frozen 这套戏

我听过后,
觉得很符合我心情

Let it go, let it go.
Can't hold it back any more.
Let it go, let it go.
Turn away and slam the door.
I don't care what they're going to say.
Let the storm rage on.
The cold never bothered me anyway.

真的不想管人家 对我想法 还是什么
我不想再去理会
今天发生的事
让我觉得很绝望

不是很懂我的人 
不要去计较
因为我觉得没有必要再做多余解释 ~!

Let it go ! 




Comments

Popular posts from this blog

绑牙记 2

很想你

绑牙记 1